ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ СТУДЕНТАМ СУДОВОЇ МЕДИЦИНИ В МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
DOI:
https://doi.org/10.24061/2707-8728.1.2018.24Ключові слова:
cудова медицина, навчання, інтерактивні технології, тренінгАнотація
В статті аналізуються проблеми використання інтерактивних методів навчання в процесі викладання судової медицини студентам медичних факультетів Запорізького державного медичного університету. Автор підкреслює багатоплановий вплив різних методів інтерактивного навчання на студентів. Розглядаються різні форми інтерактивних засобів, які застосовуються в навчанні на лекції і практичних заняттях.Посилання
Novina NN, Fisun SS. Interaktivnoe obuchenie v vuze [nteractive training at the university]. V: Sbornike nauchnykh rabot Mezhdunarodnoy nauchno-metodicheskoy virtual'noy konferentsii «Progressivnyy vektor lingvometodicheskoy nauki: kontinuum novatsiy»; 2015 Apr 23; Almaty. Almaty: Қazaқ universitetі; 2015. s. 57-62. (in Russian)
Panfilova AP. Novye obrazovatel'nye formaty i problemy konkurentsii v sisteme podgotovki spetsialistov [New educational formats and problems of competition in the system of training specialists]. Obrazovatel'nye tekhnologii. 2014;4:40-5. (in Russian)
Mukhametzhanova AO, Aydarbekova KA, Mukhametzhanova BO. Interaktivnye metody obucheniya v vuze [Interactive teaching methods at the university]. Mezhdunarodnyy zhurnal prikladnykh i fundamental'nykh issledovaniy. 2016;2-1:84-8. (in Russian)
Gushchin YuV. Interaktivnye metody obucheniya v vysshey shkole [High School Interactive Teaching Methods]. Psikhologicheskiy zhurnal Mezhdunarodnogo universiteta prirody, obshchestva i cheloveka "Dubna". 2012;2:1-18. (in Russian)
Pometun O., Pyrozhenko L. Interaktyvni tekhnolohii navchannia: Teoriia, dosvid [Interactive learning technologies: Theory, experience]. Kyiv: APN; 2002. 136 s. (in Ukrainian)
Dychkivs'ka IM. Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii [Innovative pedagogical technologies]. 3-tie vyd. Kyiv: Akademvydav; 2015. 351s. (in Ukrainian)
Kirillova AI. Interaktivnye metody obucheniya [Interactive methods of teaching] [Internet]. Psikhologiya, sotsiologiya i pedagogika. 2014; 4 [Obnovleno 2014 Apr 6; tsitirovano 2018 Fev 14]. Dostupno: http://psychology.snauka.ru/2014/04/2941 (in Russian)
Divins'ka NO. Interaktyvni tekhnolohii navchannia u formuvanni inshomovnoi kompetentnosti studentiv mystets'kykh VNZ [Interactive learning technologies in the formation of foreign language competence of students of art universities]. Vyscha osvita Ukrainy. 2012;2:62-7. (in Ukrainian)
Plotskaya OA, Ivanova ZhB. Interaktivnye i aktivnye formy prepodavaniya istochnikov prava kak osnova formirovaniya professional'nykh kompetentsiy vypusknikov yuridicheskikh vuzov [Interactive and active forms of teaching sources of law as the basis for the formation of professional competencies of graduates of law universities]. Pravo i obrazovanie. 2013;1:76-85. (in Russian)
Kademiia MIu. Vykorystannia interaktyvnykh tekhnolohii navchannia [The use of interactive educational technologies]. Teoriia i praktyka upravlinnia sotsial'nymy systemamy. 2013;3:125-32. (in Ukrainian)
Kliuchka SI. Interaktyvni tekhnolohii navchannia v osvitn'omu protsesi vyschoi shkoly [Interactive learning technologies in the educational process of higher education]. Visnyk Cherkas'koho universytetu. Seriia: Pedahohichni nauky. 2014;1:85-92. (in Ukrainian)
Novi tekhnolohii navchannia: naukovo-metodychnyi zbirnyk [New learning technologies]. Vypusk 80. Kyiv; 2014. Shvets' DV, Boiko-Buzyl' YuIu, Interaktyvni tekhnolohii ta metody navchannia u fakhovii pidhotovtsi maibutnikh ofitseriv MVS Ukrainy [Interactive technologies and methods of training in professional training of future officers of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine]. s. 98-102. (in Ukrainian)
Pidhotovka medychnykh kadriv u suchasnykh umovakh reformy systemy okhorony zdorov’ia Ukrainy [Training of medical personnel in the current conditions of health care reform in Ukraine]. Vinnytsia: VNMU im. M.I. Pyrohova; 2017. Havryliuk AO, Korol TM, Zharlinska RH, Vykorystannia ihrovykh metodiv dlia aktyvizatsii navchalnoho protsesu na kafedri patomorfolohii, sudovoi medytsyny ta prava [The use of game methods to enhance the educational process at the Department of Pathomorphology, Forensic Medicine and Law]. s. 36-7. (in Ukrainian)
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Критерії авторського права, форми участі та авторства
Кожен автор повинен був взяти участь в роботі, щоб взяти на себе відповідальність за відповідні частини змісту статті. Один або кілька авторів повинні нести відповідальність в цілому за поданий для публікації матеріал - від моменту подачі до публікації статті. Авторитарний кредит повинен грунтуватися на наступному:
істотність частини вкладу в концепцію і дизайн, отримання даних або в аналіз і інтерпретацію результатів дослідження;
написання статті або критичний розгляд важливості її інтелектуального змісту;
остаточне твердження версії статті для публікації.
Автори також повинні підтвердити, що рукопис є дійсним викладенням матеріалів роботи і що ні цей рукопис, ні інші, які мають по суті аналогічний контент під їх авторством, не були опубліковані та не розглядаються для публікації в інших виданнях.
Автори рукописів, що повідомляють вихідні дані або систематичні огляди, повинні надавати доступ до заяви даних щонайменше від одного автора, частіше основного. Якщо потрібно, автори повинні бути готові надати дані і повинні бути готові в повній мірі співпрацювати в отриманні та наданні даних, на підставі яких проводиться оцінка та рецензування рукописи редактором / членами редколегії журналу.
Роль відповідального учасника.
Основний автор (або призначений відповідальний автор) буде виступати від імені всіх співавторів статті в якості основного кореспондента при листуванні з редакцією під час процесу її подання та розгляду. Якщо рукопис буде прийнятий, відповідальний автор перегляне відредагований машинописний текст і зауваження рецензентів, прийме остаточне рішення щодо корекції і можливості публікації представленого рукопису в засобах масової інформації, федеральних агентствах і базах даних. Він також буде ідентифікований як відповідальний автор в опублікованій статті. Відповідальний автор несе відповідальність за підтвердження остаточного варіанта рукопису. Відповідальний автор несе також відповідальність за те, щоб інформація про конфлікти інтересів, була точною, актуальною і відповідала даним, наданим кожним співавтором. Відповідальний автор повинен підписати форму авторства, що підтверджує, що всі особи, які внесли істотний внесок, ідентифіковані як автори і що отримано письмовий дозвіл від кожного учасника щодо публікації представленого рукопису.