Значення міждисциплінарної інтеграції при вивченні судової медицини студентами медичного факультету вищих медичних навчальних закладів
DOI:
https://doi.org/10.24061/2707-8728.1.2019.11Ключові слова:
судова медицина, міждисциплінарна інтеграціяАнотація
У роботі викладено сучасні погляди на міждисциплінарну інтеграцію в процесі вивчення таких клінічних дисциплін, як судова медицина та патоморфологія. Розглянуто основні напрямки міждисциплінарної інтеграції, її форми та засоби проведення, висвітлено роль знань та вмінь у процесі міждисциплінарної інтеграції.
Посилання
Boryn HV. Mizhdystsyplinarna intehratsiia yak zasib pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv [The cross-disciplinary integration as the means of the perspective specialists' preparation]. Visnyk Zhytomyrs'koho derzhavnoho universytetu.2011;59:43-6. (in Ukrainian)
Nerush PO, Rodyns'kyi OH, Mozghunov OV, Demchenko OM. Intehratsiia navchal'noho protsesu – osnova efektyvnosti kredytno-modul'noi systemy navchannia [The integration of the educational process is the basis of the effectiveness of the credit-module system of training]. Medychna osvita.2008;4: 16-7. (in Ukrainian)
Kolomiiets' AM, Kolomiiets' DI. Mizhpredmetni zv’iazky u konteksti problemy intehratsii [Cross-domain links in the context of integration issues]. Pedahohika i psykholohiia profesiinoi osvity. 1999;2:61-6. (in Ukrainian)
Milerian VIe. Metodychni osnovy pidhotovky ta provedennia navchal'nykh zaniat' v medychnykh vuzakh [Methodical bases of preparation and carrying out of educational employment in medical universities]. Kyiv: NMU; 2004. 80 s. (in Ukrainain)
Sil'nych NA, Nikolaieva NM. Mizhdystsyplinarni ta mizhpredmetni zv’iazky u protsesi navchannia latyns'koi movy LSP medytsyny [Interdisciplinary and cross-curricular communication in the Latin language LSP language teaching process]. Medychna nauka – 2010: Vseukrains'ka naukovo-praktychna konferentsiia; 2010 Dec 16-17; Poltava; 2010, s. 147-8. (in Ukrainain)
Fedorchuk YeP, Kozan' NM, Voloshynovych VM. Pidvyschennia efektyvnosti vyvchennia sudovoi medytsyny pry kredytno-modul'nii systemi navchannia [Improving the efficiency of the study of forensic medicine with a credit-modular system of training]. Bukovyns'kyi medychnyi visnyk. 2011;15(2):133-5. (in Ukrainian)
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Критерії авторського права, форми участі та авторства
Кожен автор повинен був взяти участь в роботі, щоб взяти на себе відповідальність за відповідні частини змісту статті. Один або кілька авторів повинні нести відповідальність в цілому за поданий для публікації матеріал - від моменту подачі до публікації статті. Авторитарний кредит повинен грунтуватися на наступному:
істотність частини вкладу в концепцію і дизайн, отримання даних або в аналіз і інтерпретацію результатів дослідження;
написання статті або критичний розгляд важливості її інтелектуального змісту;
остаточне твердження версії статті для публікації.
Автори також повинні підтвердити, що рукопис є дійсним викладенням матеріалів роботи і що ні цей рукопис, ні інші, які мають по суті аналогічний контент під їх авторством, не були опубліковані та не розглядаються для публікації в інших виданнях.
Автори рукописів, що повідомляють вихідні дані або систематичні огляди, повинні надавати доступ до заяви даних щонайменше від одного автора, частіше основного. Якщо потрібно, автори повинні бути готові надати дані і повинні бути готові в повній мірі співпрацювати в отриманні та наданні даних, на підставі яких проводиться оцінка та рецензування рукописи редактором / членами редколегії журналу.
Роль відповідального учасника.
Основний автор (або призначений відповідальний автор) буде виступати від імені всіх співавторів статті в якості основного кореспондента при листуванні з редакцією під час процесу її подання та розгляду. Якщо рукопис буде прийнятий, відповідальний автор перегляне відредагований машинописний текст і зауваження рецензентів, прийме остаточне рішення щодо корекції і можливості публікації представленого рукопису в засобах масової інформації, федеральних агентствах і базах даних. Він також буде ідентифікований як відповідальний автор в опублікованій статті. Відповідальний автор несе відповідальність за підтвердження остаточного варіанта рукопису. Відповідальний автор несе також відповідальність за те, щоб інформація про конфлікти інтересів, була точною, актуальною і відповідала даним, наданим кожним співавтором. Відповідальний автор повинен підписати форму авторства, що підтверджує, що всі особи, які внесли істотний внесок, ідентифіковані як автори і що отримано письмовий дозвіл від кожного учасника щодо публікації представленого рукопису.